vrijdag 18 maart 2011

Tentje knutselen

Ik heb inmiddels 1 pitgebouw van Carrera staan. Ik vind maar 1 pitsgebouw erg weinig, maar aangezien dit de enige plek is waar ik niet tegen de achterkant van een pitsgebouw aan kijk, moet ik het helaas bij 1 pitsgebouw houden, 2 naast elkaar past net niet.

Wel had ik het idee om de bandjes die ik niet gebruik/nodig heb, naast het pitsgebouw op te stapelen. Ze moeten tenslotte ergens de banden laten die van de auto's af komen, niet waar?
Ik kwam tijdens het rondkijken op internet een leuk 'tentje' tegen en deze leek mij erg leuk om naast de pits te zetten om daar de bandjes onder te bewaren.



Deze is, eigenlijk geheel tegen verwachting in (ik weet hoe handig ik ben, of beter gezegt hoe handig ik juist niet ben), goed gelukt. Alleen moet ik nog iets verzinnen om de 'tentstokken' wat steviger te maken, deze zijn een beetje wankel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten