vrijdag 18 februari 2011

Hij doet het ook!

Het ophangen was natuurlijk niet het enige wat gedaan moest worden, de bedrading moest ook nog aangesloten worden.


Omdat ik de start/fisnish op het rechte stuk wou hebben, moest dit baandeel uit elkaar gehaald worden, het is namelijk niet handig om daar de adapters en regelaars op aan te sluiten.
Ook zijn er 2 doorluspunten opgenomen. Dit geeft alles bij elkaar genoeg kabels om in de war te raken.

Dus dat wordt elk draadje voorzien van een label. Hierna ben ik alles gaan solderen. Ergens tijdens het solderen ben ik echter het pad zoek geraakt en zijn de draden toch door elkaar geraakt. Gevolg hiervan is dat alles weer los mag en dat het doormeten weer opnieuw mocht gaan beginnen aangezien ik alle labels tijdens het solderen had verwijderd.

De tweede keer solderen is het wel goed gegaan en is het nu dan ook mooi weggewerkt.


Overigens deze week ook nog een nieuwe aanwinst gescoord op Marktplaats voor een leuke prijs:


Een Fly Porsche 908, mijn eerste pre-1990 slotauto. En het is ook mijn eerste slotauto met de motor in een sidewinder opstelling. Toeval of niet, maar al mijn andere slotauto's hebben een inline motor.

2 opmerkingen:

  1. Je bent leuk bezig kerel!!

    Geinige baan en ik vind het wel wat hebben dat je tegelijkertijd probeert je eigen banden te maken.

    Als het lukt kom ik denk ik met een bestelling condooms :-) Da's tenslotte ook polyurethaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marc, ik had verzuimd je begin februari te linken, maar bij deze. Ik ben erg benieuwd naar dat bandenbouw avontuur van je.

    BeantwoordenVerwijderen