zaterdag 12 februari 2011

Hij hangt!

Afgelopen donderdag in de avond al het hout voor de plaat overgebracht van mijn ouders naar ons huis.
Het paste verrassend genoeg allemaal in de auto, scheelt toch weer een keer extra rijden.

Vrijdagochtend stond mijn vader om 9 uur op de stoep en zijn we samen begonnen aan het in elkaar zetten van het grote bouwpakket. Tegen half 5 zat het bijna helemaal in elkaar, op 2 platen aan de onderkant na.

Vanochtend na de boodschappen weer verder gegaan en rond 2 uur lag de plaat in zijn geheel in de kamer waar deze komt te hangen. Helaas bleek 20 meter nylon koord te kort te zijn om de plaat aan alle 4 de haken op te hangen, en hadden zowel mijn vader als mijn vriendin en ik nog andere afspraken deze middag.

Gelukkig had ik na deze afspraak nog tijd om even langs de Karwei te rijden. Het nylon koord hadden ze wel, helaas hadden ze 1 katrol te weinig. Even snel naar de Gamma vlak voor sluitingstijd. Gelukkig hadden ze daar wel het benodigde aantal katrollen.

Nog even snel voor het eten 2 hoeken vast gemaakt. Na het eten de andere 2 hoeken. Het resultaat is dat de plaat nu hangt.





Morgen het stroompunt van de Carrera-baan nog in de plaat monteren en dan kan de baan er (eindelijk) op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten