maandag 28 februari 2011

Begin aan bandenstapels

Geïnspireerd door een post op het blog van MoslerBob ga ik binnenkort beginnen aan bandenstapels.
Nu is er namelijk nog niets wat de auto's kan stoppen van een val op de grond (via een stuiter op een bureau of tegen een kast). Het idee was namelijk om eerst de slipstroken te maken en daarna pas de opbouw verder te gaan doen, echter is die planning een beetje in de war, omdat ik dit bij mijn ouders zou maken omdat mijn vader een mooie lintzaag heeft. Echter zit hij nu met zijn hand in het verband na een operatie, dus voorlopig val ik hem niet lastig.



Dus maar alvast beginnen aan de bandenstapels. Deze worden dus gemaakt van isolatiebuizen. Ze worden of zwart of rood geverfd en er komt reclame op. Aangezien dit de eerste stap is voor wat betreft scenery zal dit de baan erg op doen leven denk ik zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten